Про стан  роботи із зверненнями громадян за підсумками 2017 року у Верхньорогачицькій районній  державній адміністрації

На виконання  п. 2.8 розпорядження голови обласної державної адміністрації від 27 лютого 2017 року № 125 «Про стан виконання в області Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», враховуючи вимоги статті 40 Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» в районній державній адміністрації проводиться  робота по задоволенню законних прав та інтересів громадян, оперативності і всебічності розгляду кожного  звернення громадян.  

За даними реєстрації, протягом 2017 року в районній державній адміністрації розглянуто 138 звернень, що надійшли у письмовій формі (за аналогічний період минулого року – 238). В основному, письмові звернення надходили для розгляду  до районної державної адміністрації через вищестоящі органи влади. Найбільше звернень надходило з урядової телефонної «гарячої лінії» - 89, що становить 42,7 % від загальної кількості письмових звернень,   34 заяви надійшло  з обласної державної адміністрації. Безпосередньо на адресу районної державної адміністрації     з письмовими заявами звернулись    15 осіб.

Для реалізації прав громадян на звернення та проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи з питань, що найбільше турбують мешканців району,  постійно у визначені дні, згідно затверджених графіків та у зручний для громадян час, керівництвом районної державної адміністрації проводяться особисті та виїзні прийоми,  працює телефон «гарячої» лінії. Так, протягом звітного періоду для розв’язання своїх проблем, за роз’ясненнями та рекомендаціями звернулось 90 (+30) громадян під час проведення прийомів та 24 (+8) дзвінки надійшли на «гарячу» телефонну лінію районної державної адміністрації.

За минулий рік 4 (0) звернення  надійшло повторних, хоча на первинні звернення не було надано відповіді заявникам, у зв’язку з не закінченням терміну розгляду. Також, районною державною адміністрацією розглянуто 5 (+1) колективних звернень.

Всього протягом звітного періоду до  районної державної адміністрації надійшло 252 звернення, опрацьовано - 253 питання різної тематики.  У порівнянні з 2016 роком спостерігається зменшення кількості звернень на 24,6% (у 2016 році розглянуто 314 звернень).  При цьому стабільною залишається тематика проблем, які найчастіше турбують населення району.

За характером основних питань, з якими звертаються  громадяни, це питання соціального захисту населення (115 (-109) або 45,6 %), а саме: про призначення житлової субсидії,  надання матеріальної допомоги на лікування чи на вирішення соціально-побутових проблем, у зв’язку із скрутним матеріальним становищем. Громадян спонукає до цього їх соціальна незахищеність. Такі заяви розглядаються комісією районної державної адміністрації з питань надання матеріальної допомоги мало захищеним верствам населення.

Також, турбують мешканців питання комунального господарства: неякісне водопостачання, незадовільний стан доріг на території району. Ці питання становлять 28 (+3) або 11,1 % від загальної кількості порушених питань.

Не набагато меншу кількість, а саме 25 (+10) або  11,1% становлять питання аграрної політики і земельних відносин. Це і заборгованість по розрахунках за задану сільськогосподарську продукцію, роз’яснення земельного законодавства, і вирішення земельних конфліктів (розрахунок за оренду земельної ділянки, дотримання умов договору оренди земельної ділянки).

Крім того, протягом минулого року громадянами району   неодноразово піднімались питання, що стосувались роботи закладів освіти: дотримання температурного режиму в загальноосвітніх школах, заборгованість по виплаті заробітної плати обслуговуючому персоналу  зазначених закладів. Їх кількість становила 42. Звернення надходили і до районної та обласної державних адміністрацій і на урядову телефонну «гарячу» лінію. Всі ці звернення уважно опрацьовані в районній державній адміністрації і в результаті вирішені.

Решта питань, стосувались забезпечення дотримання законності та правопорядку, працевлаштування, охорони здоров'я, житлової політики, діяльності посадових осіб органів державної влади та місцевого самоврядування та інше.

Всі звернення  розглянуті у встановлений законодавством термін. З них, 91 або 36,1% вирішено, на решту надано роз’яснення та  відповідні рекомендації, допомога в оформлені необхідних документів, 4 звернення перебуває на контролі  із терміном виконання у січні 2018 року. 

Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються  найменш соціально захищені категорії громадян:   учасники та інваліди війни, учасники бойових дій,  ветерани праці, «діти війни», пенсіонери (38); багатодітні сім'ї (14); одинокі матері (5); матері-героїні (1); переміщені особи (3); громадяни, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи (1) та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.    

Також, при районній державній адміністрації продовжує діяти комісія   з питань розгляду звернень громадян. Для сприяння громадянам    у вирішенні їх проблем засідання комісії проводяться щомісяця. Протягом звітного періоду було розглянуто звернення, що надходили від мешканців району   до органів влади вищого рівня. За результатами розгляду були надані письмові відповіді заявникам та інформовано  обласну державну адміністрацією.     

Постійно аналізуються та узагальнюються питання, порушені у зверненнях громадян, щомісячно складаються статистичні довідки щодо кількості звернень громадян, порушених питань, наслідків їх вирішення, аналіз додержання графіків особистих прийомів громадян в т.ч. виїзних, керівництвом райдержадміністрації. Щокварталу складаються аналітичні довідки, які заслуховуються на  засіданнях колегії районної державної адміністрації.

Підсумки роботи із зверненнями громадян за дев’ять місяців  2017 року було заслухано на засіданні колегії райдержадміністрації,  за результатами  видано розпорядження голови  районної державної адміністрації від 02 листопада 2017 року № 439 «Про стан роботи із зверненнями громадян та виконавської дисципліни в структурних підрозділах районної державної адміністрації, територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, виконавчих комітетах селищної і сільських рад за підсумкам дев’яти місяців 2017 року». Інформація розміщена на офіційному сайті райдержадміністрації у рубриці «Звернення громадян».

Згідно затвердженого графіка проводяться перевірки додержання законодавства про звернення громадян у підвідомчих підрозділах райдержадміністрації. За звітний період проведено  перевірки  стану роботу із зверненнями громадян у всіх структурних підрозділах районної державної адміністрації. Результати перевірок обговорено на засіданнях групи контролю райдержадміністрації та оформлено відповідними документами.

Приділяється увага питанням навчання, надання практичної та методичної допомоги відповідальним працівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації, головам виконавчих комітетів селищної та сільських рад щодо порядку розгляду звернень громадян, організації особистого та виїзних  прийомів.

Разом з тим, аналіз стану роботи із зверненнями громадян за 2017 рік показує, що потребує подальшого поліпшення  рівень надання громадянам правової допомоги, консультацій та роз’яснень  з актуальних питань на рівні галузевих управлінь районної державної адміністрації.

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua