ЗВІТ

про періодичне відстеження результативності регуляторного акта –

 розпорядження голови Верхньорогачицької районної державної адміністрації

від 05 лютого 2014 року №64 “Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг Верхньорогачицької районної державної адміністрації Херсонської області”

 

  1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується

Розпорядження голови Верхньрогачицької районної державної адміністрації від 05 лютого 2014 року №64 “Про затвердження Регламенту  Центру надання адміністративних послуг Верхньорогачицької районної державної адміністрації Херсонської області”, затверджене у Верхньорогачицькому районному управлінні юстиції Херсонської області 11 лютого 2014 року за №2/252.                     

  1. Назва виконавця заходів відстеження

Сектор з питань надання адміністративних послуг Верхньорогачицької районної державної адміністрації.

  1. Цілі прийняття акта

Акт розроблений відповідно до Закону України “Про адміністративні послуги”. Головною метою його прийняття є створення зручних і сприятливих умов отримання адміністративних послуг громадянами, суб’єктами  господарювання, забезпечення відкритості інформації про діяльність органів виконавчої влади. Серед головних завдань прийняття цього регуляторного акта є побудова ефективної системи надання адміністративних послуг представниками органів, які надають адміністративні послуги у Верхньорогачицькому районі шляхом створення та функціонування центру надання адміністративних послуг Верхньорогачицької районної державної адміністрації.

  1. Строк виконання заходів з відстеження результативності

З  25 вересня 2017 року по 07 листопада 2017 року.

  1. Тип відстеження

Періодичне відстеження.

  1. Методи одержання результатів відстеження

Методом одержання результатів регуляторного акту є те, що в районі проводиться системна робота  спрямована на удосконалення роботи центру надання адміністративних послуг, в тому числі інформування  громадськості, зокрема:

- моніторинг діяльності центру надання адміністративних послуг Верхньорогачицької районної державної адміністрації;

- проведення оцінювання якості обслуговування адміністраторів суб’єктами звернення.

На офіційному веб-сайті Верхньорогачицької районної державної адміністрації в мережі Інтернет за адресою http://vrogachik-vlada.gov.ua   в розділі “Адмінпослуги”  щомісячно висвітлюються результати моніторингу суб’єктів звернень до Центру надання адміністративних послуг Верхньорогачицької районної державної адміністрації.

  1. Дані та припущення на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних

Відстеження результативності цього регуляторного акта здійснювалося шляхом аналізу статистичної інформації щодо кількості звернень до  центру надання адміністративних послуг (далі – ЦНАП), кількості наданих результатів надання адміністративних послуг через ЦНАП, кількості відмов у наданні адміністративних послуг через ЦНАП, кількості відмов суб’єктів звернень у наданні адміністративних послуг, кількості наданих консультацій у ЦНАП,  часу прийому одного суб’єкта звернення у ЦНАП, та кількості скарг від суб’єктів звернень стосовно роботи ЦНАП.

  1. Кількісні та якісні показники результативності акта

Показник результативності

Станом на

01 березня 2015 року

Станом на

01 березня 2016 року

Станом на

01 березня 2017 року

Кількість звернень до ЦНАП

353

1576

2490

Кількість наданих результатів надання адміністративних послуг через ЦНАП

318

1503

2455

Кількість відмов у наданні адміністративних послуг через ЦНАП

2

12

21

Кількість відмов суб’єктів звернень у наданні адміністративних послуг

-

-

-

Кількість наданих консультацій у ЦНАП

150

360

400

Час прийому одного суб’єкта звернення у ЦНАП в середньому

10 хв.

7 хв.

7 хв.

Кількість скарг від суб’єктів звернення стосовно роботи центру

-

-

-

 

  1. Оцінка результатів регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей

Позитивним моментом впровадження даного регуляторного акта є:

- можливість забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості дій у сфері надання адміністративних послуг;

- виконання стандартних, спрощених процедур для отримання бажаного результату;

- зменшення часу, необхідного для відвідування виконавчих органів, причетних до підготовки та надання документів реєстраційного та погоджувального характеру;

- отримання максимуму адміністративних послуг в одному місці;

- зручний для споживачів адміністративних послуг режим роботи центру надання адміністративних послуг.

У центрі надання адміністративних послуг буде забезпечено організаційне поєднання в одному приміщенні дозвільного центру, адміністративних органів та їх посадових і службових осіб, адміністратора, з метою дотримання та реалізації принципів “організаційної єдності” та “єдиного вікна” при організації  надання встановленого переліку адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.

  1. Висновок

За результатами повторного відстеження даний регуляторний акт має високий рівень досягнення визначених цілей, результати його положень мають позитивну динаміку, він не потребує змін чи доповнень.

 

Голова Верхньорогачицької

районної державної адміністрації                                                 Н.О.Тарасова

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua