Про стан  роботи із зверненнями громадян за підсумками І кварталу 2018 року

у Верхньорогачицькій районній державній адміністрації  

В районній державній адміністрації створено умови для реалізації громадянами права на звернення та на особистий прийом керівництвом. Питання роботи зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі. Кожне звернення уважно розглядається. Реєстрація звернень громадян проводиться відповідно до вимог нормативних документів. Поза увагою  не залишається жодна заява або звернення.

Затверджено графік проведення особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, яким передбачено на місяць 4 прийоми громадян, з них 2 виїзні.

Протягом першого кварталу 2018 року до райдержадміністрації надійшло 61 звернення, що на 20 % менше аналогічного періоду минулого року, у тому числі: письмових надійшло 24 (43 за аналогічний період у 2017 році) звернення, на особистому та виїзних прийомах – 27 (29), на «гарячу» телефонну лінію звернулось 10 (8) осіб.

З початку року до райдержадміністрації надійшло 1 колективне звернення, повторних звернень не надходило.

За характером основних питань, що порушували громадяни, чинне місце займають питання соціального захисту населення – 37 звернень або майже 50 % від загальної кількості. Решта питань, які порушували заявники у своїх зверненнях стосувались комунального господарства (водопостачання), аграрної політики (орендна плата, оформлення договірних відносин), праці і заробітної плати.

У порівнянні з І кварталом 2017 року, у поточному році зменшилась  кількість звернень з питань соціального захисту населення (-10) (це в основному звернення про порядок  та терміни призначення житлової субсидії, оформлення та виплата державних допомог для соціально незахищеної  категорії громадян). Хоча, що стосується матеріальної допомоги, останнім часом збільшується кількість заяв від громадян, особливо на лікування. З початку цього року, на засіданнях комісії з питань надання матеріальної допомоги громадянам які опинилися в скрутному становищі, розглянуто 8 заяв. Виділено з районного бюджету одноразову грошову допомогу на суму 4900,00 грн.

Також, звертаються і одинокі матері та багатодітні сім'ї стосовно призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим. Такі звернення уважно розглядаються і опрацьовуються. Наприклад, із 11 звернень з цього питання, 8 задоволено, а саме, державну допомогу призначено з подальшою виплатою. Трьом заявникам надано роз’яснення згідно чинного законодавства.

За результатами розгляду звернень, що надійшли до райдержадміністрації,  33 (50 %)  вирішено позитивно, на 26 звернень надано роз’яснення, 2 питання перебуває на контролі (це заяви на матеріальну допомогу на лікування).

Крім того, особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються найменш соціально захищені категорії громадян: учасники та інваліди війни, учасники бойових дій, ветерани праці, «діти війни» (14); багатодітні сім'ї (5); одинокі матері (2) та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

Продовжує свою роботу і постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. Засідання комісії проводяться щомісячно, де розглядаються найбільш  проблемні питання, порушені у зверненнях громадян. За звітний період проведено 3 засідання, на яких було розглянуто три звернення, надано доручення відповідним керівникам. За результатами розгляду, заявникам було надано письмові відповіді. Питання, які розглядались на засіданнях зазначеної комісії стосувались соціального захисту населення: розмір призначеної субсидії, державна допомога на дітей одиноким матерям. В результаті розгляду вирішені позитивно.

Згідно затвердженого графіка проводяться перевірки додержання законодавства про звернення громадян у підвідомчих підрозділах райдержадміністрації. За звітний період проведено три перевірки стану роботу із зверненнями громадян: у відділі освіти, відділі культури та управлінні праці та соціального захисту населення райдержадміністрації. Результати перевірок обговорено на засіданнях групи контролю райдержадміністрації.

Приділяється увага питанням навчання, надання практичної та методичної допомоги відповідальним працівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації, головам виконавчих комітетів селищної та сільських рад щодо порядку розгляду звернень громадян, організації особистого та виїзних прийомів.

Звернення, постійно аналізуються, щомісячно складаються статистичні довідки щодо кількості звернень громадян, порушених ними питань та  наслідків їх вирішення, аналіз додержання графіків особистих прийомів громадян в тому числі виїзних, керівництвом райдержадміністрації. Щокварталу складаються аналітичні довідки, які заслуховуються на  засіданнях колегії районної державної адміністрації. Підсумки роботи із зверненнями громадян за 2017 рік було заслухано на засіданні колегії райдержадміністрації, за результатами  видано розпорядження голови  районної державної адміністрації від 26 січня 2018 року № 30 «Про стан роботи із зверненнями громадян та виконавської дисципліни в структурних підрозділах районної державної адміністрації, територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, виконавчих комітетах селищної і сільських рад за підсумкам  2017 року». Інформація розміщена на офіційному сайті райдержадміністрації у рубриці «Звернення громадян».

Аналіз роботи із зверненнями громадян, які надійшли до районної державної адміністрації протягом І кварталу поточного року, свідчить про те, що незважаючи  на заходи, ще продовжує залишатись чимало питань, які непокоять людей. Зокрема, з питань соціального захисту населення – це недостатня увага працівників соціальних служб до звернень громадян з таких питань, недосконала робота з доступного роз’яснення населенню законодавства про права людей та умови отримання соціальних виплат, субсидій, пільг і матеріальної допомоги. Це змушує жителів району звертатись до органів влади вищого рівня, особливо на урядову телефонну «гарячу лінію».

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua