Про стан  роботи із зверненнями громадян за підсумками   2018 року у Верхньорогачицькій районній  державній адміністрації

Робота із зверненнями громадян в районі проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та інших законодавчих актів. Створено належні умови прийому громадян, забезпечується своєчасний та якісний розгляд їхніх заяв, скарг і пропозицій; оперативно вирішуються порушені питання.

 Відповідно до затверджених графіків, керівництвом районної державної адміністрації проводяться особисті та виїзні прийоми громадян, працює «гаряча» телефонна лінія.

 Так, у 2018 році, головою районної державної адміністрації   та заступниками, під час проведення особистих та виїзних прийомів розглянуто    106 звернень   (90 у 2017 році). На «гарячу» телефонну лінію районної державної адміністрації надійшло 33 дзвінка (2017 рік - 24). Основною темою звернень були питання соціальної сфери, вирішення земельних спорів, надання  матеріальної допомоги на лікування.  

 Письмових звернень надійшло 109. З них: на урядову «гарячу»  лінію - 90, в порівнянні із 2017  роком на чотири звернення менше. На «гарячу» телефонну лінію голови обласної державної адміністрації, зателефонували  12 осіб (11 у 2017 році). Решта, 7 заяв було надано безпосередньо на ім'я голови районної державної адміністрації. Питання, які заявники порушують, переважно стосуються невиплати нарахованої субсидії на придбання твердого побутового палива та скрапленого газу. Проте, через відсутність фінансування значна частина виплат відбувається із затримкою.  Зміст звернень також,  стосувався  соціальних пільг та призначення  державних допомог, комунального господарства тощо.

         Всього, за 2018 рік в районній державній адміністрації  опрацьовано            248 звернень   (аналогічно,  за період  2017 року - 252). З них: 106 питань вирішено, на 142 надано роз’яснення та відповідні рекомендації, надано допомогу в оформленні необхідних документів.

         Крім того, розглянуто 3 колективних звернення, 3 повторних, 1 анонімне і      3 дублетних.

Враховуючи звернення громадян з питань соціального захисту, зокрема, стосовно надання матеріальної допомоги на лікування, проведення хірургічних операцій, у 2018 році з районного бюджету виділено грошову допомогу                35 заявникам на суму  30000 грн. та 18 учасникам АТО на суму 37000 гривень надано за рахунок місцевих бюджетів сільських рад.  Що стосується надання матеріальної допомоги як на лікування, так і для вирішення соціально-побутових проблем, через обмеженість фінансування не можливо задовольнити всі питання, 

        Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються  найменш соціально захищені категорії громадян:   учасники та інваліди війни, учасники бойових дій,  ветерани праці, «діти війни», пенсіонери (39); багатодітні сім'ї, одинокі матері (13) та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.   

        За звітний період  проведено перевірки додержання законодавства про звернення громадян у всіх структурних підрозділах Верхньорогачицької районної державної адміністрації. За наслідками перевірок складено відповідні довідки на ім’я керівників, в яких проаналізовано роботу із зверненнями громадян та зазначено певні рекомендації щодо поліпшення роботи на цій ділянці. У всіх перевірених підрозділах, рівень організації роботи із зверненнями громадян визнано позитивним.

        Протягом 2018 року проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Питання, які виносились на розгляд комісії, стосувались соціального захисту населення, зокрема: призначення субсидій на оплату комунальних послуг, надання матеріальних допомог та виплати допомоги на лікування, земельні питання тощо.

        Районна державна адміністрація вживає відповідні заходи щодо висвітлення у засобах масової інформації району та на офіційному веб-сайті  відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.

        Робота зі зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних напрямків діяльності районної державної адміністрації, а об’єднання зусиль разом з виконкомами  селищної та сільських рад, підприємствами, організаціями і установами району дозволяють вирішувати порушені жителями району питання, надавати допомогу малозабезпеченим верствам населення. З метою забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення, надання дієвої допомоги мешканцям району, Верхньорогачицькою районною державною адміністрацією передбачається вжити додаткових заходів з удосконалення організації і проведення прийомів осіб, які потребують безоплатної правої допомоги, особистих, спільних, виїзних прийомів громадян, оперативного вирішення порушених у зверненнях питань.

 

 

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua