Про стан  роботи із зверненнями громадян за підсумками  9 місяців 2019 року у Верхньорогачицькій районній  державній адміністрації

Робота із зверненнями громадян в районі проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та інших законодавчих актів. Створено належні умови прийому громадян, забезпечується своєчасний та якісний розгляд їхніх заяв, скарг і пропозицій, оперативно вирішуються порушені питання.

Відповідно до затверджених графіків, керівництвом районної державної адміністрації проводяться особисті та виїзні прийоми громадян, працює «гаряча» телефонна лінія.

Так, протягом дев'яти  місяців 2019 року, в районній державній адміністрації  із 198 звернень,  розглянуто та опрацьовано 199 питань різної тематики. Кількість звернень показує зменшення у звітному періоді поточного року в порівнянні з 2018 роком на 14  звернень.

 Письмових звернень розглянуто  89 (-27). З них: на урядову телефонну «гарячу»  лінію – 55 (+5). До Офісу Президента України – 1 звернення, до Адміністрації Президента України та Кабінету Міністрів України по 2 листа. На «гарячу» телефонну лінію голови обласної державної адміністрації, зателефонували  15 осіб, на адресу обласної державної адміністрації надійшло 9 звернень. Решта: 4 заяви було надано безпосередньо на ім'я голови районної державної адміністрації та надійшло 2 електронних звернення.

Під час проведення особистих та виїзних прийомів розглянуто 81 звернення (+7). На «гарячу» телефонну лінію районної державної адміністрації надійшло 28 дзвінків (+5).

Крім того, розглянуто 3 колективних, 5 повторних і 2 дублетних звернення.      

Основною темою звернень були питання соціального захисту населення (119) аграрної політики та земельних відносин (21), роботи комунального господарства (16), тощо. Також, громадяни порушували у своїх зверненнях і питання територіального об'єднання  громад, роботи закладів освіти, медичної реформи, транспортного сполучення з районним центром.

За результатами розгляду: 76 питань вирішено, на 122 дано роз’яснення та відповідні рекомендації, надано допомогу в оформленні необхідних документів. На кінець звітного періоду 1 звернення залишається на контролі - це питання надання матеріальної допомоги на лікування. З початку  2019 року надано грошову допомогу на лікування 28 громадянам  які опинились у скрутному матеріальному становищі на суму 25 000 грн.

Також, особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються  найменш соціально захищені категорії громадян:   учасники та інваліди війни, учасники бойових дій,  ветерани праці, «діти війни», пенсіонери (36); багатодітні сім'ї, одинокі матері (10) та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.           

На виконання  пункту 2.9 розпорядження  голови обласної державної адміністрації від  04 лютого 2019 року № 69 «Про виконання в області актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації, стан виконавської дисципліни та роботу із зверненнями громадян за підсумками 2018 року», районною, селищною та сільськими радами було надано дані про кількість розглянутих звернень за 9 місяців 2019 року. Згідно цих даних:

в районній раді розглянуто 2 звернення;

у селищній раді - 54 звернення;

у Чистопільській сільській раді  -59 звернень;

у Зеленівській сільській раді - 52 звернення;

в Ушкальській сільській раді – 36 звернень;

у Бережанській сільській раді - 26 звернень;

у Первомаївській сільській раді - 13 звернень;

в Самійлівській сільській раді – 13 звернень.

В районній державній адміністрації продовжує свою роботу постійно діюча  комісія з питань розгляду звернень громадян. З початку року проведено 9 засідань. Питання, які виносились на розгляд комісії, стосувались соціального захисту населення, зокрема: призначення субсидій на оплату комунальних послуг, надання матеріальних допомог та виплати допомоги на лікування, земельні питання тощо.

Згідно затвердженого графіка, у 2019 році проводились  перевірки стану роботи та організації контролю за розглядом звернень громадян у  структурних підрозділах райдержадміністрації. В ході перевірок  надано відповідну практичну та методичну допомогу щодо порядку розгляду звернень згідно чинного законодавства. Згідно графіка було надано методичну допомогу з цього питання в селищній та сільських радах.

Інформація про роботу із зверненнями громадян в районній державній адміністрації періодично висвітлюється на сторінках районної газети та на офіційному веб-сайті  районної державної адміністрації.

Робота зі зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних напрямків діяльності районної державної адміністрації, а об’єднання зусиль разом з виконкомами  селищної та сільських рад, підприємствами, організаціями і установами району дозволяють вирішувати порушені жителями району питання, надавати допомогу малозабезпеченим верствам населення. З метою забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення, надання дієвої допомоги мешканцям району, Верхньорогачицькою районною державною адміністрацією передбачається вжити додаткових заходів з удосконалення організації і проведення прийомів осіб, які потребують безоплатної правої допомоги, особистих, спільних, виїзних прийомів громадян, оперативного вирішення порушених у зверненнях питань.

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua