У 2020 році до Держенергонагляду надійшло понад двох тисяч звернень громадян

Протягом 2020 року до Державної інспекції енергетичного нагляду України надійшло 2337звернень громадян. З них до центрального апарату надійшло 1 568 звернень, 634 – до територіальних органів та 145 скаргзі спірних питань щодо приєднання до електричних мереж.

У кожному третьому зверненні (480 із 1 568), що надійшли до апарату Держенергонагляду, порушувалось питання незадовільної якості надання послуг з електропостачання та теплопостачання. Понад 600 звернень стосувались таких питань:

неправомірних дій чи бездіяльності оператора системи розподілу (ОСР), суб’єкта господарювання у сфері теплопостачання (203 звернення);

припинення (відновлення) електропостачання (220 звернень);

незадовільного технічного стану обладнання й мереж ОСР та суб`єктів господарювання у сфері теплопостачання (183 звернення).

Крім того, надходили звернення щодо приєднання об’єктів до електричних мереж (25 звернень), охорони праці (2 звернення) та з інших питань (455 звернень).

За результатами розгляду відомством було:

надано роз’яснення на 1 349 звернень;

вирішено позитивно– 54 звернення;

переслано за належністю – 32 звернення.

Також до Держенергонагляду надійшло 2 звернення, що не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» та ще 131 звернення перебуває на стадії розгляду.

Водночас,минулого року до територіальних органів Держенергонагляду надійшло та було зареєстровано 634 звернення громадян. Найбільша кількість звернень надійшла до УправліньДерженергонагляду у Львівській області (76 звернень),Київській області (68 звернень), Харківській області (59 звернень) та Одеській області (41 звернення).

Зі свого боку, у 2020 році заявниками було подано до Держенергонагляду 145 скарг зі спірних питань щодо приєднання до електричних мереж. В результаті розгляду:

надано роз’яснення на 111 скарг;

вирішено позитивно – 22 скарги;

перебувають на стадії розгляду 12 скарг.

Крім того, минулого року Держенергонаглядом отримано 72 запити на публічну інформацію, з яких 24 було задоволено, на 42– дано роз’яснення, 6запитівнадіслано належним розпорядникам інформації.

Розгляд пропозицій (зауважень), заяв (клопотань), скарг є важливою частиною роботи Держенергонагляду. Для з’ясування зазначених у зверненнях проблемних питань та з метою всебічного розгляду звернень,працівниками територіальних органів Держенергонагляду за необхідності здійснювалися виїзди на місце.

Крім того, спеціалістами Держенергонагляду надавалися рекомендаційні листи операторам систем розподілу щодо усунення виявлених під час розгляду звернень порушень вимог нормативно-правових актів у галузі електропостачання.

Кваліфікований та відповідальний підхід до виконання своїх обов’язків усіх працівників Держенергонагляду приносить позитивні результати. Від громадян до Держенергонагляду надходять листи зі словами вдячностіза вирішення питань по суті.

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua