22.06.2018

ТОП-10 найпопулярніших у Херсонській області послуг iGov

Ми проаналізували статистичн ідані і відгуки користувачів, вперше визначивши десятку найбільш затребуваних жителями Херсонщини послуг, які надаються на порталі електронних державних послуг iGov (https://igov.org.ua).

Серед них отримання інформації про субсидію (надано 1130 Інтернет-послуг, 2-й показник серед усіх регіонів України), оформлення закордонного паспорту (557, 5-й) та ID-картки (236, 3-й).

Отже, зустрічайте ТОП-10 електронних послуг, найпопулярніших серед наших земляків:

- витяг з Єдиного державного реєстру МВС (https://igov.org.ua/service/1397/general);

- довідка про відсутність або наявність судимості (https://igov.org.ua/service/1590/general);

- інформація про нарахування житлово-комунальної субсидії https://igov.org.ua/service/21/general;

- паспорт громадянина для виїзду за кордон (https://igov.org.ua/service/176/general);

- оформлення та видача паспорта громадянина України (ID-картки) по досягненні 14-річного віку (https://igov.org.ua/service/28/general);

- запит щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків (https://igov.org.ua/service/1561/general);

- отримання субсидії на оплату житлово-комунальних послуг (https://igov.org.ua/service/654/general);

- соціальна допомога при народженні дитини (https://igov.org.ua/service/752/general);

- запит на отримання публічної інформації (https://igov.org.ua/service/161/general);

- подання заяви для проходження атестації щодо володіння державною мовою (https://igov.org.ua/service/297/general).

Загалом завдяки системі iGov жителям Херсонської області вже доступні 111 відповідних онлайн-сервісів.

05.04.2018

Станом на 01 квітня 2018 року до Центру надання адміністративних послуг Верхньорогачицької районної державної адміністрації звернулося 1088 громадян, зареєстровано  868 заяв, та надано 14 відмов в наданні адмінпослуг.  Надано 220 консультацій щодо отримання адміністративних послуг.

Через  Центр надання адміністративних послуг  зареєстровано  98  заяв про надання адміністративної послуги з питань міграції населення,   зареєстровано 385 заяв  на отримання адміністративних послуг з земельних питань, з них платних 194 (це послуга надання відомостей з ДЗКа про земельну ділянку) на суму 17,0 тис.грн. в.т.ч. через Публічну кадастрову карту в режимі он-лайн, замовлено 130 витягів з ДЗКа на земельні ділянки.

Зареєстровано 279 заяв у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно , орієнтовний обсяг коштів склав 32,0 тис.грн.  

Адміністраторами ЦНАП з початку року складено 35 адмінпротоколів на порушників за статтями 197, 198 КУпАП, які були направлені на розгляд до селищної  та сільських рад.

04.04.2018

Замовляйте соціальні послуги через Інтернет

Останнім часом все більшого поширення набуває волонтерський проектiGov (www.igov.org.ua), покликанийнаблизити державні послуги до громадян завдяки застосуванню сучасних електронних технологій.

Особлива увага у ході його реалізації приділяється інтересам людей, які потребують додаткової підтримки держави. Для таких категорій населення спільними зусиллями херсонської команди волонтерів iGovі місцевих органів влади в усіх районах нашої області вдалося запровадити цілий комплекс затребуваних соціальних онлайн-послуг.

Серед них:

- отримання субсидії на оплату житлово-комунальних послуг (https://igov.org.ua/service/654/general);

- отримання інформації про субсидію на оплату ЖКП (https://igov.org.ua/service/21/general);

- призначення соціальної допомоги при народженні дитини (https://igov.org.ua/service/752/general;

- призначення допомоги у зв'язку з вагітністю та пологами (https://igov.org.ua/service/779/general);

- видача довідок про отримання/неотримання усіх видів державних соціальних допомог (https://igov.org.ua/service/786/general);

- видача довідки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (https://igov.org.ua/service/760/general);

- видача посвідчень інвалідам з дитинства та дітям інвалідам, особам, які не мають права на пенсію та інвалідам (https://igov.org.ua/service/1383/general);

- видача посвідчення учасника війни (https://igov.org.ua/service/36/general);

- надання статусу та видача (заміна) посвідчення «Ветеран праці» (https://igov.org.ua/service/8/general);

- надання статусу та видача (заміна) посвідчення члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни (https://igov.org.ua/service/30/general);

- надання статусу та видача довідок «Дитина війни» (https://igov.org.ua/service/31/general);

- призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям (https://igov.org.ua/service/775/general);

- призначення державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам віком до 18 років (https://igov.org.ua/service/767/general);

- призначення допомоги на дітей одиноким матерям (https://igov.org.ua/service/780/general);

- призначення допомоги на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням (https://igov.org.ua/service/774/general);

- призначення допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та грошового забезпечення прийомним батькам (https://igov.org.ua/service/776/general);

- призначення допомоги при усиновленні дитини (https://igov.org.ua/service/781/general);

- призначення компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за інвалідом І групи, а також за престарілим, який досяг 80-річного віку (https://igov.org.ua/service/759/general);

- призначення надбавки на догляд за інвалідом з дитинства або дитиною-інвалідом (https://igov.org.ua/service/787/general);

- призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня» (https://igov.org.ua/service/765/general);

- призначення соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам (https://igov.org.ua/service/778/general);

- призначення тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме (https://igov.org.ua/service/762/general);

- щомісячна грошова допомога особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним (https://igov.org.ua/service/777/general).

За відповідними Інтернет-посиланнями містяться нескладні покрокові інструкції, що дозволяють зробити процес користування онлайн-послугами зрозумілим і комфортним навіть для людей, які не надто знайомі з електронними сервісами.

Застосування системи iGovекономить час, зусилля та кошти громадян, особливо тих, які проживають у віддалених сільських населених пунктах. 

11.01.2018

Замовити закордонний паспорт або ID-картку можна через Інтернет

Послуги міграційних служб є одними з найбільш запитуваних громадянами. Насамперед мова йде про оформлення закордонного паспорту або паспорту громадянина України (ID-картки). Ажіотаж навколо них часто призводить до напруги та черг під владними кабінетами.

У такій ситуації стане у пригоді система державних електронних послуг iGov (https://igov.org.ua/), покликана спростити бюрократичні процедури, зекономити час і зусилля людей. У Херсонській області волонтерам iGov спільно з Державною міграційною службою України вдалося запровадити одразу кілька популярних Інтернет-сервісів:

- оформлення паспорта громадянина для виїзду за кордон (https://igov.org.ua/service/176/general);

- отримання паспорта громадянина для виїзду за кордон для дитини (https://igov.org.ua/service/177/general) ;

- оформлення та видача паспорта громадянина України (ID-картки) по досягненні 14-річного віку (https://igov.org.ua/service/28/general);

- видача ID-картки замість вклеювання до паспорта громадянина фотокартки при досягненні 25-ти і 45-річного віку (https://igov.org.ua/service/25/general);

- отримання паспорта громадянина України (ID-картки) замість утраченого або викраденого (https://igov.org.ua/service/1431/general);

- обмін паспорта громадянина (ID-картки) у разі непридатності для користування (https://igov.org.ua/service/175/general);

- обмін паспорта громадянина (ID-картки) в разі зміни (переміни) прізвища, імені або по батькові (https://igov.org.ua/service/173/general).

Щоб скористатися цими послугами, достатньо перейти за відповідним посиланням, серед запропонованих регіонів відмітити Херсонську область, авторизуватися та виконати чіткі й прості інструкції, що містяться у віконці «Як працює».

Наприклад, для оформлення закордонного паспорту потрібно обрати зручний для вас підрозділ Державної міграційної служби, заповнити коротку форму з вашими контактними даними, вказати дату та час, коли зможете прийти для подання заяви.

Після отримання електронного листа з інформацією про документи, які необхідно принести з собою, розмір збору та реквізити для сплати, зразок заяви, вам необхідно з’явитися у міграційному органі в обраний час із визначеними документами та сплаченими квитанціями.

За результатами опрацювання заявки потрібно ще раз відвідати підрозділ міграційної служби, щоб забрати новий паспорт, стан готовності якого зручно перевірити за відповідним посиланням, розміщеним на порталі iGov.

Такі прогресивні онлайн-послуги дозволяють громадянам скористатися електронною чергою, заздалегідь підготувати документи та здійснити необхідні оплати, тим самим уникнути гаяння часу і сил, позбутися штовханини й тісняви під кабінетами.

Донедавна вони були доступні лише херсонцям, але зараз ними охоплена вся територія нашої області: жителі будь-якого міста, району або найвіддаленішого села Херсонщини мають унікальну можливість замовити закордонний паспорт або ID-картку через Інтернет.

04.01.2018

Децентралізація адміністративних послуг, підвищення їх якості, а також дальший розвиток мережі ЦНАП є нині пріоритетними напрямами реформування системи надання адміністративних послуг в Україні

ЦНАП районної державної адміністрації здійснює свою діяльність відповідно до розпоряджень голови райдержадміністрації від 05 лютого 2014   року №63 «Про утворення Центру надання адміністративних послуг Верхньорогачицької районної державної адміністрації» та №64 «Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг Верхньорогачицької районної державної адміністрації», в якому чітко визначено порядок організації роботи центру та затверджено перелік адміністративних послуг. На сьогодні через центр  надається близько 57 видів адміністративних послуг, включаючи  послуги дозвільних органів та послуги центральних органів виконавчої влади, які визначені Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 року №523-р.  З повним переліком послуг, що надаються через Центр, можна ознайомитись на сайті Верхньорогачицької райдержадміністрації в розділі «Адміністративні послуги».

Організація надання адміністративних послуг у Центрі здійснюється адміністраторами  , які працюють шляхом взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг .  

Популярні послуги за якими звертаються до Центру – це витяги з Державного земельного кадастру, державна реєстрація земельної ділянки, отримання довідки 6-ЗЕМ, отримання витягу про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки, вклейка фото у паспорт громадянина України, послуги з державної реєстрації прав на нерухоме майно та послуги з містобудування та архітектури.

Станом на 01 січня 2018 року до Центру надання адміністративних послуг звернулося 3656 громадян, зареєстровано  3124 заяви, та надано 37 відмов в наданні адмінпослуг.  Надано 495 консультацій щодо отримання адміністративних послуг.

Через  Центр надання адміністративних послуг  зареєстровано  745  заяв про надання адміністративної послуги з питань міграції населення,   зареєстровано 1265 заяв  на отримання адміністративних послуг з земельних питань, з них платних 530 (це послуга надання відомостей з ДЗКа про земельну ділянку) на суму 42,4 тис.грн. Також, через Публічну кадастрову карту в режимі он-лайн, замовлено 340 витягів з ДЗКа на земельні ділянки на суму 27,2 тис.грн.

Зареєстровано 769 заяв у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно , орієнтовний обсяг коштів склав 75,0 тис.грн.  

На виконання Закону України «Про громадські об’єднання» та на підставі листа Головного територіального управління юстиції у Херсонській області через центр надання адміністративних послуг  здійснюється прийом документів для державної реєстрації громадських об`єднань. З початку року зареєстровано 4 звернення, з них отримано наступні результати : 2 – позитивно, 2 –відмови.

Адміністраторами ЦНАП з початку року складено 216 адмінпротоколів на порушників за статтями 197, 198 КУпАП, які були направлені на розгляд до селищної  та сільських рад.

В жовтні 2016 року на сесії районної ради прийнята програма підтримки впровадження реформи децентралізації надання адміністративних послуг у Верхньорогачицькому районі на 2016-2017 роки , в заходах якої зроблений  розрахунок щодо потреби у коштах для матеріально-технічного забезпечення  центру. За період дії програми виділено та освоєно коштів на загальну сумму 82,4 тис.грн, це кошти місцевого бюджету.

Робота щодо забезпечення повноцінного функціонування центру надання адміністративних послуг в районі триває.          

03.01.2018

Херсонська команда iGov підбиває підсумки старого року та будує плани на новий

Завершився такий непростий, але насичений, сповнений яскравих вражень рік. Увійшовши у новий, 2018-й, рік, херсонська команда проекту iGovхоче поділитися із земляками своїми спогадами та планами на майбутнє.

Херсонщина продовжує триматися серед регіонів-лідерів за кількістю упроваджених онлайн-послуг.Їх уже 101, а це на 40 більше ніж на початок 2017-го року.Все частішехерсонці дізнаються про портал iGov, довіряють йому та користуються його сервісами.

Одним з основних напрямів нашої роботи залишався запуск електронних послуг для людей, які потребують особливої уваги та підтримки від держави. Ми пишаємося тим, що минулого року в Херсоні та майже в усіх районах Херсонської області вдалося запровадити одразу 22 соціальні Інтернет-послуги, серед яких такі актуальні, як отримання житлово-комунальної субсидії або інформації про її нарахування, призначення різного роду допомог, зокрема при народженні дитини, інвалідам, малозабезпеченим сім’ям, на дітей одиноким матерям, на дітей-сиріт.

Справжнім проривом стало і те, що всі жителі області отримали можливість скористатися через iGovпопулярними послугами від міграційних служб, у тому числі щодо оформлення закордонного паспорту або ID-картки.

На всій території Херсонщини також були запущені онлайн-сервіси фіскального характеру, зокрема наданнядовідки про доходи фізичних осіб або витягу з реєстру платників єдиного податку.

У деякихгромадах вдалося підключити електронні послуги, пов’язані з місцем реєстрації особи.

Подібних успішних прикладів можна наводити багато, проте, на жаль, дещо із задуманого поки не вдалося втілити у життя. Нестача людських і фінансових ресурсів, інертність бюрократичної машини часто стають на заваді амбітним ініціативам. Однак ми не складаємо руки і виношуємо нові сміливі плани на2018-й рік.

Наша команда докладе зусиль, щоб в усіх громадах, навіть найвіддаленіших, люди дізналися про сучасні можливості отримання необхідних адміністративних послуг через Інтернет та могли ними скористатися.

Працюватимемо і над тим, щоб в усіх населених пунктах Херсонщини були запроваджені Інтернет-послуги з реєстрації місця проживання особи.

Ми також почнемо просувати серед місцевих органів влади новітню систему електронного документообігу iDoc, розроблену авторами проекту iGov. Більше того, кілька міських рад нашої області, які найактивніше впроваджують е-урядування, отримають унікальну можливість під’єднатися до неї безкоштовно.

Переконані, ці наміри здійсняться, бо нас підтримують активні й небайдужі люди, волонтери, громадські діячі, журналісти, меценати, керівництво обласної державної адміністрації та багатьох інших місцевих органів влади. Усі ми об’єднані спільною метою – наблизити державні послуги до людей та подолати корупцію.

Щиро дякуємо вам за допомогу!

Сердечно вітаємо з новорічними та різдвяними святами!

Бажаємо миру, злагоди, втілення найсміливіших задумів та удачі в новому році.

Щастя вам, радості й достатку!

30.11.2017

Надання якісних адміністративних послуг населенню забезпечуватиметься завдяки створенню на Херсонщині нових ЦНАПів

Про це на сьогоднішньому засіданні колегії ОДА поінформував в.о. першого заступника голови обласної державної адміністрації Дмитро Бутрій.

«Враховуючи державні пріоритети, спрямовані на формування сприятливого бізнес-клімату, потрібно розвивати систему надання адміністративних послуг, оскільки переважно її користувачами є саме підприємці», - сказав Дмитро Бутрій.

Він упевнений, що забезпечення сучасних стандартів надання адміністративних послуг, підвищення їх якості та доступності для суб’єктів господарювання і населення здійснюватиметься через комплекс заходів з розвитку мережі центрів надання адміністративних послуг та підвищення рівня сервісного обслуговування.

«Саме тому у наступному році за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку планується будівництво сучасного Центру надання адміністративних послуг у місті Нова Каховка», - резюмував в.о. першого заступника голови ОДА.

Окрім того, Дмитро Бутрій наголосив, що у 2018 році передбачається створення ЦНАПів на лінії розмежування з Автономною Республікою Крим та у 8 об’єднаних територіальних громадах, модернізація діючих центрів та інтеграція їх до Регіонального веб-порталу, інформатизація процесу надання адміністративних послуг: масштабування Регіонального веб-порталу, введення в дослідну, промислову експлуатацію.

15.11.2017

Станом на 14 листопада 2017 року до Центру надання адміністративних послуг звернулося 3061 громадян, зареєстровано 2631 заяву. Надано 430  консультацій щодо отримання адміністративних послуг.

Через  Центр надання адміністративних послуг  зареєстровано  575  заяв про надання адміністративної послуги з питань міграції населення,   зареєстровано 1131 заяв  на отримання адміністративних послуг з земельних питань, з них платних 450 (це послуга надання відомостей з ДЗКа про земельну ділянку) на суму 36,0 тис.грн. Також, через Публічну кадастрову карту в режимі он-лайн, замовлено 291 витягів з ДЗКа на земельні ділянки на суму 23,28 тис.грн.

Зареєстровано 634 заяви у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно на суму 65,9 тис.грн.  

На виконання Закону України «Про громадські об’єднання» та на підставі листа Головного територіального управління юстиції у Херсонській області через центр надання адміністративних послуг  здійснюється прийом документів для державної реєстрації громадських об`єднань.

Робота щодо забезпечення повноцінного функціонування центру надання адміністративних послуг в районі триває.     

01.11.2017

Станом на 01 листопада 2017 року до Центру надання адміністративних послуг звернулося 2900 громадян, зареєстровано  заяв 2470. Надано 430  консультацій щодо отримання адміністративних послуг.

Через  Центр надання адміністративних послуг  зареєстровано  564  заяви про надання адміністративної послуги з питань міграції населення,   зареєстровано 1080 заяв  на отримання адміністративних послуг з земельних питань, з них платних 415 (це послуга надання відомостей з ДЗКа про земельну ділянку) на суму 33,2 тис.грн. Також, через Публічну кадастрову карту в режимі он-лайн, замовлено 55 витягів з ДЗКа на земельні ділянки на суму 21,5 тис.грн.

Зареєстровано 634 заяви у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно на суму 65,9 тис.грн.  

На виконання Закону України «Про громадські об’єднання» та на підставі листа Головного територіального управління юстиції у Херсонській області через центр надання адміністративних послуг  здійснюється прийом документів для державної реєстрації громадських об`єднань.

Робота щодо забезпечення повноцінного функціонування центру надання адміністративних послуг в районі триває.      

12.10.2017

Довідку про несудимість знову може замовити кожен і через iGov

Відтепер на порталі державних електронних послуг iGov дистанційне замовлення довідки про відсутність судимості стало доступним по всій Україні. Зручно й оперативно скористатися цим Інтернет-сервісом можна, перейшовши за посиланням https://igov.org.ua/service/1590/generalта виконавши наступні нескладні інструкції (https://igov.org.ua/service/1590/instruction).

Нагадаємо, що довідка про несудимість була першою онлайн-послугою, запровадженою проектом iGov ще 2 роки тому. Щоправда скористатися нею могли лише жителі кількох регіонів, у тому числі Херсонської області.

Довідка може знадобитися у різноманітних ситуаціях. Вона необхідна для відкриття візи, працевлаштування за кордоном, отримання виду на проживання, дозволу на носіння зброї, ліцензії на роботу з наркотичними, психотропними речовинами та при оформленні на роботу з вибухонебезпечними речовинами, а також для всиновлення, опікунства, відкриття дитячого будинку сімейного типу. Крім того, довідка може бути затребувана банківськими й кредитними установами, органами соціального забезпечення.

 

09.10.2017

Підготуйтеся до зими вчасно та зручно: оформіть субсидію через Інтернет!

З наближенням холодів все більше жителів Херсонщини замислюється над вкрай актуальним питанням: як зекономити на опаленні власного житла. Для більшості з них чи не єдиним виходом із цієї непростої ситуації стає оформлення субсидії на оплату житлово-комунальних послуг. Тож все частіше виникають запитання, куди і як подати необхідні документи для отримання субсидії, де дізнатися про стан її призначення або перерахунку.

Відвідування відповідних органів влади займає багато часу, викликає додаткові складнощі, особливо для людей з інвалідністю, громадян похилого віку або тих, які виховують маленьких дітей.

Їм у пригоді стане система державних електронних послуг iGov (https://igov.org.ua), яка впроваджується за підтримки Херсонської обласної державної адміністрації. За допомогою цього Інтернет-порталу можна не тільки перевірити інформацію про стан нарахування субсидії (для цього необхідно перейти за посиланням: https://igov.org.ua/service/21/general та виконати прості інструкції), але й подати документи для її оформлення (https://igov.org.ua/service/654/general).

Такі сучасні можливості, що значно спрощують життя громадян, доступні й нашим землякам. Зокрема, онлайн-послугою з отримання інформації про субсидію вже скористалися 588 жителів Херсонщини, а це другий показник серед усіх регіонів країни! Середня оцінка, яку вони виставили за якість та оперативність одержаної Інтернет-послуги, становить 4.15 бала за 5-бальною шкалою  (це знову ж таки другий результат по Україні!).

Звісно, така кількість користувачів не надто висока. Переважно цією послугою скористалися жителі міста Херсона, який одним із перших її запровадив. Проте віднедавна онлайн-сервіси iGov щодо оформлення субсидії та отримання інформації про її нарахування стали доступними в усіх районах нашої області. Завдяки підтримці місцевих органів влади, ЗМІ та громадськості все більше жителів Херсонщини дізнаються про нові прогресивні можливості, тож незабаром електронні державні послуги мають стати звичайним явищем для херсонців.

 

05.06.2017

Звіт про  роботу

центру надання адміністративних послуг

 Верхньорогачицької районної адміністрації за 6 місяців 2017 року

Центр здійснює свою діяльність за принципом «єдиного вікна», тобто прийом документів та видача результатів послуг здійснюється виключно через адміністраторів Центру.

За січень – червень 2017 року через Центр надання адміністративних послуг Верхньорогачицької районної державної адміністрації зареєстровано 1373звернень про надання адміністративних послуг та надано 300 консультацій  з різних питань, всього до ЦНАП звернулося 1673 громадянина.

Зареєстровано заяв з питань земельних відносин - 543, з них платних 279 (це послуга надання відомостей з ДЗКа про земельну ділянку) на суму 22,3 тис.грн.

Також, через Публічну кадастрову карту в режимі он-лайн, замовлено витягів з ДЗКа на земельні ділянки на суму 24,5 тис.грн.

У звітному періоді за послугами Державної  Міграційної Служби в районі звернулося 335 громадян, в тому числі за послугами реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання – 141 послуга .

За січень – червень 2017 року  по послугам державної реєстрації прав на нерухоме майно зареєстровано 495 заяв,  від надання цих послуг до районного бюджету надійшло 48,2 тис.грн.

Адміністраторами ЦНАП з початку року складено 102 адмінпротоколи на порушників за статтями 197, 198 КУпАП.

Необхідно зазначити , що з метою удосконалення роботи Центру надання адміністративних послуг протягом 2017 року проведено 15 навчальних заходів за участю представників територіальних органів виконавчої влади та адміністраторів Центру з питань організації надання якісних адміністративних послуг.

Центр організовує  надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань, спрощуємо процедуру отримання послуг, інформуємо відвідувачів  про вимоги та порядок надання адміністративних послуг.

20.06.2017

До уваги жителів району!

На підставі листа Верхньорогачицького районного сектору Управління Державної Міграційної Служби України в Херсонській області від 17 червня 2017 року №18/1875  з 16 червня 2017 року Центром надання адміністративних послуг Верхньорогачицької районної державної адміністрації припинено прийом заяв на оформлення паспорта громадянина України зразка 1994 року(книжечки) , крім адміністративної послуги «Вклеювання фотокартки до паспорту громадянина України по досягненню 25-ти та 45 –ти річного віку».

 За додатковою інформацією будь ласка звертайтесь за номером 51595.

 

15.06.2017

Звіт про  роботу центру надання адміністративних послуг

 Верхньорогачицької районної адміністрації за 5 місяців 2017 року

Центр здійснює свою діяльність за принципом «єдиного вікна», тобто прийом документів та видача результатів послуг здійснюється виключно через адміністраторів Центру.

За січень – травень 2017 року через Центр надання адміністративних послуг Верхньорогачицької районної державної адміністрації зареєстровано 1198заяв про надання адміністративних послуг та надано 276 консультацій  з різних питань, всього до ЦНАП звернулося 1474 громадян.

Зареєстровано заяв з питань земельних відносин - 441, з них платних 131 (це послуга надання відомостей з ДЗКа про земельну ділянку) на суму 10,5 тис.грн.

Також, через Публічну кадастрову карту в режимі он-лайн, замовлено витягів з ДЗКа на земельні ділянки на суму 14,5 тис.грн.

У звітному періоді за послугами Державної  Міграційної Служби в районі звернулося 281 громадянин, в тому числі за послугами реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання – 91 .

За січень – травень 2017 року  по послугам державної реєстрації прав на нерухоме майно зареєстровано 476 заяв,  від надання цих послуг до районного бюджету надійшло 45,7 тис.грн.

Адміністраторами ЦНАП з початку року складено 82 адмінпротоколи на порушників за статтями 197, 198 КУпАП.

Необхідно зазначити , що з метою удосконалення роботи Центру надання адміністративних послуг протягом 2016 року проведено 11 навчальних заходів за участю представників територіальних органів виконавчої влади та адміністраторів Центру з питань організації надання якісних адміністративних послуг.

 Ми організовуємо надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань, спрощуємо процедуру отримання послуг, інформуємо населення про вимоги та порядок надання адміністративних послуг.

 

13.04.2017

«ОН-ЛАЙН БУДИНОК ЮСТИЦІЇ» - ЗРУЧНИЙ СЕРВІС ДЛЯ КОЖНОГО УКРАЇНЦЯ!

Проект Міністерства юстиції України «Он-лайн будинок юстиції» тепер доступний для кожного українця! Цей проект увібрав у себе всі сервіси, які Міністерство надає в електронному вигляді.

«Он-лайн будинок юстиції» - це можливість не виходячи з власного будинку:

v     повторно отримати документи у сфері реєстрації актів цивільного стану;

v     зареєструвати або ліквідувати фізичну особу – підприємця; 

v     зареєструвати громадське об’єднання зі статусом юридичної особи або засіб масової інформації;

v     отримати дані про електронний цифровий підпис;

v     отримати інформацію з усіх реєстрів Мін’юсту.

Ще одна новація – соціальний ліфт, де кожен український юрист може залишити свою анкету і вона буде автоматично вноситися в пропозиції із заповнення вільних вакансій в системі юстиції. Також тут можна скористатися послугою «СМС-Маяк», яка передбачає можливість отримання інформації щодо будь-яких змін в реєстрах бізнесу й нерухомості щодо твого майна.

Задля зручності користувачів на порталі сервісу розміщена інструкція з отримання кожної запропонованої послуги, а також є опція «залишити відгук».

Скористатись послугою «Он-лайн будинок юстиції» може кожен, перейшовши за посиланням: https://online.minjust.gov.ua.

05.04.2017

Звіт про роботу

центру надання адміністративних послуг

Верхньорогачицької районної адміністрації за І квартал 2017 року

Центр здійснює свою діяльність за принципом «єдиного вікна», тобто прийом документів та видача результатів послуг здійснюється виключно через адміністраторів Центру.

За січень – березень 2017 року через Центр надання адміністративних послуг Верхньорогачицької районної державної адміністрації зареєстровано 744 заяви про надання адміністративних послуг та надано 150 консультацій  з різних питань, всього до ЦНАП звернулося 894 громадянина.

Зареєстровано заяв з питань земельних відносин - 298, з них платних 165 (це послуга надання відомостей з ДЗКа про земельну ділянку) на суму 13,2 тис.грн.

Також, через Публічну кадастрову карту в режимі он-лайн, замовлено витягів з ДЗКа на земельні ділянки на суму 11,4 тис.грн.

У звітному періоді за послугами Державної  Міграційної Служби в районі звернулося 211 громадян, в тому числі за послугами реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання – 55 .

За січень –березень 2017 року по послугам державної реєстрації прав на нерухоме майно зареєстровано 242 заяви, від надання цих послуг до районного бюджету надійшло 21,7 тис.грн 

Адміністраторами ЦНАП з початку року складено 41 адмінпротокол на порушників за статтями 197, 198 КУпАП.

Необхідно зазначити , що з метою удосконалення роботи Центру надання адміністративних послуг протягом 2016 року проведено 9 навчальних заходів за участю представників територіальних органів виконавчої влади та адміністраторів Центру з питань організації надання якісних адміністративних послуг.

Ми організовуємо надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань, спрощуємо процедуру отримання послуг, інформуємо населення про вимоги та порядок надання адміністративних послуг.

 

05.04.2017

Звіт про роботу

центру надання адміністративних послуг

Верхньорогачицької районної адміністрації за 2016 рік 

На виконання Закону України "Про адміністративні послуги", з метою підвищення рівня обслуговування населення органами державної влади, забезпечення відкритості, прозорості здійснення процедури доступу до адміністративних послуг своєчасного одержання результату утворено Центр надання адміністративних послуг Верхньорогачицької районної державної адміністрації - це постійно діючий робочий орган, в якому працюють адміністратори шляхом взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг. Саме до адміністратора звертається громадянин за послугою і адміністратор надає повну та вичерпну інформацію і консультацію щодо отримання та порядку надання адміністративної послуги, допоможе заповнити заяву та сформувати пакет документів для отримання послуги.

З метою матеріально-технічного забезпечення центру у структурі районної державної адміністрації утворено сектор з питань надання адміністративних послуг із штатною чисельністю 3 одиниці.

Надання адміністративних послуг здійснюється відповідно до Закону «Про адміністративні послуги». 

Одним із важливих напрямків діяльності ЦНАП є створення зручних та доступних умов спілкування громадян з владою. 

До переліку послуг , що надаються через Центр включено 57 адмінпослуг, у 2015 році фактично надавалось 13 адміністративних послуг, станом на 01 січня 2017 року через ЦНАП надається 25 адмінпослуг.

З повним переліком послуг, що надаються через Центр, можна ознайомитись на сайті Верхньорогачицької райдержадміністрації в розділі «Адміністративні послуги».

З початку створення Центру надання адміністративних послуг Верхньорогачицької районної державної адміністрації звернулося 4066 осіб з різних питань,  за підсумками роботи  у 2016 році  працівниками Центру було зареєстровано 2490  звернень, надано 265  консультацій щодо отримання адміністративних послуг. ( За 2015 рік до ЦНАПу звернулось 1576 громадян, що на 914 осіб менше).

За 2016 рік зареєстровано :

894 заяви про надання адміністративної послуги з питань міграції населення ( у 2015 році- 716 заяв);

951 заява про надання адміністративних послуг у сфері земельних відносин ( у 2015 році- 846 заяв);

645 заяв про надання адміністративних послуг державної реєстрації прав на нерухоме майно.

З початку 2016 року мешканці району все більше користуються електронною послугою замовлення витягу з ДЗКа про земельну ділянку через відкриту Публічну карту офіційного сайту Держгеокадастру.

Адміністраторами центру за 2016 рік складено 155 адміністративних протоколів на порушників за статтями 197 , 198 КУПаП.  

До місцевого бюджету за надання платних адміністративних послуг у сфері земельних відносин надійшло 29,1 тис.грн.

До районного бюджету за надані послуги надійшло майже 80,0 тис.грн.

На виконання Закону України «Про громадські об’єднання» та на підставі листа Головного територіального управління юстиції у Херсонській області через центр надання адміністративних послуг вже здійснюється прийом документів для державної реєстрації громадських об`єднань.

В жовтні 2016 року на сесії районної ради прийнята програма підтримки впровадження реформи децентралізації надання адміністративних послуг у Верхньорогачицькому районі на 2016-2017 роки , в заходах якої зроблений розрахунок щодо потреби у коштах для матеріально-технічного забезпечення центру, на виконання заходів якої для ЦНАП було придбано 1 багатофункціональний пристрій та оргтехніка для державного реєстратора.

У 2016 році надала допомогу в облаштуванні центру Верхньорогачицька селищна рада на суму 9710 грн, а саме придбання комп’ютерної техніки для ЦНАП. 

Проведений аналіз наданих послуг через Центр адміністративних послуг за 2016 року свідчить про збільшення попиту громадян на отримання послуг у сферах реєстрації місця проживання, бізнесу, майна та земельній сфері.

Черги у ЦНАПі відсутні, тому що адміністратори швидко приймають документи, надають всю необхідну інформацію щодо вимог отримання послуг згідно чинного законодавства. Багато наших відвідувачів оцінили якість надання адміністративних послуг і дуже задоволенні.  

Перш за все, робота в Центрі спрямована на якісне обслуговування населення за якомога коротший термін без порушення законодавства.  Тому всі зусилля працівників Центру покладаються на поліпшення своєї роботи по наданню адміністративних послуг, дотримання строків розгляду заяв та видачі результатів суб’єктам звернень.  

 

24.03.2017

13.02.2017

Оскарження рішень, дій або бездіяльності у сфері державної реєстрації до Міністерства юстиції України та його територіальних органів

Стаття 15 Цивільного кодексу України визначає,  кожна  особа  має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання.

Так, стаття 55 Конституції України, стаття 16 Цивільного кодексу України та стаття 7 Закону України «Про судоустрій та статус суддів», визначають, що кожна особа має право звернутись до суду за захистом порушених, невизначених або оспорюваних прав, свобод та інтересів.

Проте у 2016 році, Міністерством юстиції України впроваджено інноваційний та дієвий механізм захисту власних прав у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та державної реєстрації бізнесу, зміст якого, перш за все, полягає в зверненні до Міністерства юстиції України або його територіальних органів з відповідною скаргою.

Законодавче закріплення наведеного процесу оскарження знаходить своє відображення в Законах України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» та «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень». В свою чергу, Порядком розгляду скарг у сфері державної реєстрації, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 р. № 1128 визначаються процесуальні положення такого механізму оскарження.

Суттєвою відмінністю є безоплатність такої процедури. Так, під час звернення до суду особа сплачує судовий збір, витрачає кошти на адвоката, тощо, а звернення до територіального органу Міністерства юстиції України або у визначених випадках безпосередньо до Міністерства не передбачає будь-яких грошових витрат, крім витрати на поштове пересилання листа. Хоча, особа може безпосередньо власноруч подати таку скаргу, викреслюючи навіть і такі витрати.

Також, одним з позитивних аспектів звернення до органів юстиції є строки розгляду звернення особи та відсутність процесуальної складності для скаржника.

Розгляд скарги Міністерством юстиції або територіальним органом Мін’юсту полягає в оцінці правомірності дій державного реєстратора та відповідному реагуванні, а вже розгляд змісту самого спору є компетенцією суду.

Так, для забезпечення розгляду скарг, Головним територіальним управлінням юстиції у Херсонській області утворено постійно діючу комісію з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації.

Інформація щодо вимог до скарги, зразків скарг та додаткової інформації з питань оскарження рішень державного реєстратора є на офіційному веб-сайті Головного територіального управління юстиції у Херсонській області.

Крім того, за телефонамигарячої лінії098-981-65-12 та 066-877-53-89, можливо отримати додаткові консультації з питань складання та подання  скарги на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора до Головного територіального управління юстиції у Херсонській області.

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua