УКРАЇНА

ВЕРХНЬОРОГАЧИЦЬКА  РАЙОННА  ДЕРЖАВНА  АДМІНІСТРАЦІЯ

ХЕРСОНСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

вул. Центральна, 48, смт. Верхній Рогачик, 74402, тел. (05545) 5-10-32, факс 5-15-05

 e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., vrogachik-vlada.gov.ua

Код ЄДРПОУ 04060022

 

 

Верхньорогачицька

районна рада

 

                                                                                                                                                                                                                                                     

Інформація

про хід виконання районної програми підтримки впровадження реформи децентралізації надання адміністративних послуг у Верхньорогачицькому районі на 2016-2017 роки

 

 

         Основні  правові та організаційні положення щодо надання адміністративних послуг визначені Законом України «Про адміністративні послуги».  На його реалізацію прийнято низку постанов та розпоряджень Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, тощо.

          Метою реалізації Закону є створення Центру надання адміністративних послуг для спрощення процедури отримання громадянами адміністративної послуги .

З метою створення і підтримки належних умов для задоволення інтересів громадян на території району була розроблена  і 18 жовтня 2016 року затверджена сесією районної ради програма підтримки впровадження реформи децентралізації надання адміністративних послуг у Верхньорогачицькому районі на 2016 -2017 роки рішення №148.

Програмою встановлені єдині засади організації роботи структурних підрозділів Верхньорогачицької районної державної адміністрації і органів виконавчої влади  району з надання якісних адміністративних послуг суб’єктам звернення (фізичним та юридичним особам) через центр надання адміністративних послуг Верхньорогачицької районної державної адміністрації (далі-ЦНАП) шляхом його співпраці із суб’єктами надання адміністративних послуг.  Також визначає комплекс заходів організаційної і фінансової підтримки , спрямованих на забезпечення виконання повноважень щодо: реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання особи; державної реєстрації права власності на нерухоме майно та реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців,  прийняття заяв від населення району для отримання інших видів адміністративних послуг.

В рамках заходів програми для забезпечення оснащення ЦНАПу та органу державної реєстрації у 2016 році придбано комп’ютерну техніку для державного реєстратора  та багатофункціональний пристрій для центра на   суму 11,0 тис.грн.

З 17 серпня 2017 року набрали чинності норми законодавства щодо обов’язкового використання захищених носіїв особистих ключів електронного цифрового підпису установами державної форми власності.

З метою належного виконання норм законодавства та надання якісних послуг мешканцям району та області виділено кошти для придбання адміністраторам центру надання адміністративних послуг захищених носіїв ключової інформації  на суму 3,0 тис.грн. та сесією районної ради 18 серпня 2017 року прийнято рішення про виділення коштів в сумі 6,0 тис.грн. на придбання копіювального та сканувального обладнання для сектору з питань надання адміністративних послуг районної державної адміністрації .

В поточному році державні реєстратори та адміністратори центру надання адміністративних послуг приймали участь в навчаннях та семінарах які проводилися в Головному територіальному управлінні юстиції в Херсонській області.

          Станом на 30 серпня 2017 року працівниками Центру було зареєстровано   звернень та видано результатів  2330. Надано 400  консультацій щодо отримання адміністративних послуг.

Через  Центр надання адміністративних послуг  зареєстровано 473  заяв про надання адміністративної послуги з питань міграції населення   зареєстровано 731 заяви  на отримання адміністративних послуг з земельних питань, та зареєстровано 570 заяв у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.  

На виконання Закону України «Про громадські об’єднання» та на підставі листа Головного територіального управління юстиції у Херсонській області через центр надання адміністративних послуг  здійснюється прийом документів для державної реєстрації громадських об`єднань.

 Робота щодо забезпечення повноцінного функціонування центру надання адміністративних послуг в районі триває.     

 

 

Заступник голови районної

державної адміністрації                                                       С. Нестеренко

 

Новікова 51595

 

 

 

 

 

 

 

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua